Wszyscy zastanawiali się która jest ładniejsza ! A POWINNI KTÓRA MĄDRZEJSZA !
Ale dlaczego ?
Bo ich głupie myśli i fotki już zaczęły być bardziej chore.
Wiem może to głupie ale prawdę wam mówię :)
Anja Rubik mówi wszystkim że jest ładniejsza ale chyba mądrzejsza nie :/
a Joanna Krupa też mówi że jest ładniejsza
Wygrała Anja Rubik przez swoją głupotę.
Dlaczego ???
Jak widzicie Joanna Krupa jest mądrzejsza o 100 %
Anja Rubik może jest mądra ale też głupia ale po za tym Anja Rubik wygrała przez swoją głupotę -.-
Głupota była taka że Anja Rubik wysyłała Emaile do modelek żeby głosowały na nią i pisała że jak nie zagłosują to modelki nie są-.-
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz